سامانه درخواست خدمات پشتیبانی، تعمیرات و تجهیزات و اعلام خرابی خوابگاه‌های دانشگاه تهران راه‌اندازی شد

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۳ کد : ۲۶۷۶۱ اخبار و رویدادها اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۳۱۴
دانشجویان و مراجعان از این پس می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، با ورود به این ماژول از سامانه گلستان، تقاضای خدمات پشتیبانی، تعمیرات و تجهیزات و اعلام خرابی موردنظر خود را ثبت و نتیجه آن را ملاحظه کنند.

به منظور  ارائه خدمات به‌موقع، سریع و آسان به ارباب‌رجوع و همچنین ارتقاء رضایت­‌مندی آنان از عملکرد پشتیبانی و خدمات کوی و کاهش مراجعه حضوری ارباب‌رجوع، «سامانه درخواست خدمات پشتیبانی، تعمیرات و تجهیزات و اعلام خرابی خوابگاه‌های دانشگاه تهران» در اداره کل خوابگاه‌های دانشگاه تهران استقرار یافت.

دانشجویان و مراجعان گرامی، از این پس می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، با ورود به این ماژول از سامانه گلستان، تقاضای خدمات پشتیبانی، تعمیرات و تجهیزات و اعلام خرابی مورد نظر خود را ثبت و نتیجه آن را ملاحظه کنند.

 

برای ورود به این سامانه "اینجا" را کلیک کنید.

 

راهنمای ارسال درخواست توسط دانشجویان


لینک دانلود فایل

( ۱۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.